Ämne: Lazlo Lirar!
Visa ett inlägg
Gammal 2011-10-22, 21:22   #224
Lazlo
Administrator

Lazlos avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 25126

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jagvillblirik Visa inlägg
Försöker följa alla dina spel, men missar många vinnande matcher här och där. Finns det något enkelt sätt att få reda på när du lägger till nya spel?
Okej, tråkigt att du lyckas missa många vinnande matcher. RSS finns väl på alla spreadsheets och även om jag aldrig använt det så bör det väl fungera? Någon här som testat det och kan dela med sig angående det?

Annars är det väl helt enkelt att försöka hålla koll så gott man kan. Jag har ju en liten annorlunda dygnsrytm än vanligt folk som ni kanske märkt. Jag brukar gå igenom kommande dag, iaf de tidiga matcherna, sent på natten/morgonen då de amerikanska sporterna börjar lida mot sitt slut och lägger in de spelen jag gillar för dagen. Sen sover jag på förmiddagen då det oftast inte finns speciellt mycket att spela på eller följa. Sen går jag igenom nattens spel på kvällen eller straxt innan de matcherna ska igång. Så generellt sett så får du nog med de flesta matcher om du kollar morgon och kväll. Typ så ser en vanlig dag ut men samtidigt så kan det då och då dyka upp spel vilken tid som helst, ibland bara timmen innan match eller ibland flera dagar innan match. Så jag vet inte riktigt om det är så lätt att kunna hålla reda på när jag ska lägga in nya spel förutom ifall jag skulle skicka SMS till dig varje gång jag lägger in spel!

Btw, hoppas att du får som du vill och blir rik!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat