Citat:
Ursprungligen postat av Norrman90
Måste faktiskt hålla med ludd3emm här, det känns inte som att han gör reklam för något utan han berättar bara mer om det sätt han använder för att försöka dra in lite pengar, precis som vi alla försöker göra på olika sätt. Sen kanske just detta sättet är lite riskabelt och att man kan gå till 0% ROI på direkten är lite jobbigt men det är ändå bara ett sätt att försöka dra in kulor 
|
Det är precis det som är saken när man investerar med HYIPs. Det tar lång tid att tjäna pengar och det är riskabelt men har man lite tur kan man tjäna en slant på det. En fördel med detta jämfört med sportsbetting är att man slipper jaga spel varje dag. Å andra sidan förlorar du aldrig hela rullen i sportsbetting. Det finns för och nackdelar med allt.
Och du har helt rätt, jag försöker inte göra reklam för detta utan provar ett alternativt sätt att tjäna pengar. Det var därför jag gjorde en dagbok istället för en tråd i offtopic som upplyser om just HYIPs för att
JAG ska kunna berätta hur det går för mig och vad jag stöter på när jag investerar.