Ämne: Lazlo Lirar!
Visa ett inlägg
Gammal 2011-10-23, 05:06   #225
Lazlo
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Ingen super natt utan snarare lite stolpe ut med sena mål till min nackdel i en del matcher men man kan säga att det va på gång efter att jag haft en grym streak med 20 vinster på de senaste 24 NHL spelen.

Blue jackets släpper in 2 mål under matchens sista 36 sekunder vilket gör att både ML spelet på dem och underspelet missar där. Chicago tar ledningen med 4-3 och 5.27 kvar av matchen men den ledningen tappas med 1.48 kvar och torskar spelet på dem. Två mål inom loppet av 1.06 med 6 minuter kvar i Philly gör att lagen hamnar på 6 mål och underspelet torskas. Montreal tappar även dem sin ledning i slutet av tredje perioden. Trotts detta så gick jag 7-5 med Kings fortfarande levande så jag är nöjd, imorgon är det stolpe in istället och tillbaka till alla rätt utom en!

Har hamnat helt off i basebollen och lyckas inte pricka rätt alls, miss för tredje matchen irad och får se om det blir mer spel där denna säsongen... det är svårt nu så här i slutet!

Massvis med spel idag, vi har viktiga Sandnes och så en hel del hockey där jag tycker mig ha hittat många bra spel! BOL
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
trance_error (+3), Soap (+1)
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat