Visa ett inlägg
Gammal 2011-10-23, 17:10   #70
ludd3emm

ludd3emms avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 118

Gällivares Guldgruva
Stats: 56 - 0 - 0
ROI: 101.60%
Vinstprocent: 100.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lordagspippi Visa inlägg
TS, vad sätter du för odds för dig att få casha ut?
Bra fråga! Detta är faktiskt den avgörande frågan som bestämmer om man vill stoppa in pengar i en HYIP. När jag granskade denna möjlighet i mitt nuvarande program så tog jag med i beräkningen att flera stora HYIPs har scammat på sistone, dvs att dessa kunder ser sig om efter alternativ och jag tror att detta program kan gå stärkt ur det hela. Åtminstone så att dom klarar sig ungefär till våren nästa år.

Så jag tippar på att jag har med min nuvarande deposit ungefär 60% chans att casha ut. Kom ihåg att ju äldre ens deposit är desto större chans har du att casha ut. Jag har fortfarande "black december" att se fram emot som jag ser som det största hotet fortfarande. Klarar jag mig genom det tror jag att jag kan casha ut i februari.

Det är riktigt många som höjer varningens finger nu och säger att man inte ska investera i någon HYIP förän nästa år och jag håller med till fullo. Det stormar alldeles för mycket nu.

Kom ihåg att ingen ska göra det här på grund av mig och om någon gör det så är det på egen risk.