Ämne: NFL w7
Visa ett inlägg
Gammal 2011-10-23, 17:36   #2
Arch

Archs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6851

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Linorna är från b365 då jag tittar på deras "spelar-prestationer", jag spelar nog de flesta på pinnen

CHI @TB @Wembley +1/43.5
Matchen spelas i London och jag är lite inne på NFL vill marknadsföra ligan lite, så man tillåter lite mer scoring. Kanske nån interference avblåsning för att göra det lättare för offenses ?
Hur som, så har båda lagen ett bra kort-passningsspel, Hester har äntligen sett några långa passningar från Cutler, Forte är fortfarande svårstoppad och Cutler har sett mycket bra ut senaste par.
Bucs vann mot Saints och Freeman spelade riktigt bra, RB Grasham, som spelar för skadade Blount har visat sig vara rätt svårfångad och har dessutom smidigare händer än Blount. Han har inte den explosiviteten som Blount har när denne tar sig förbi den första försvarslinjen, men är kapabel till att bära anfallet. Tycker han matchar bättre mot Bears tyngre och hårda linebackers som vill gärna smälla på.

Citat:
"I think it (problem i laget) takes away from wanting to just go out on the football field and just play."

Turbulens i Bears också, missnöjda spelare och när en ledare som Briggs uttalar sig såhär, så kan det bli trubbel. Tror inte man ger sig bara, för mycket stolthet där, men Peppers har inte varit sådär fantastisk och är småskadad, Briggs och Urlacher kommer att ha det svårt att sätta press om Bucs spelar kort effektivt, båda lagen bör ha svårt att stoppa varandra.

Lean över, lite mindre lean Bucs
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat