Visa ett inlägg
Gammal 2011-10-23, 21:02   #1727
Overkill

Overkills avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av welez Visa inlägg
Spoiler:
Du är medveten om att han tjänar pengar på samtliga sharps medlemmar också som är inne på sidan även om det bara är 10 sekunder genererar det i besök och pengar i slutändan. Ni kan ha roligt på min bekostnad om ni vill, ingen som vet vem jag är varken irl eller på RoK.
Så Liv är död? Trodde aldrig jag skulle skratta så mycket genom att se dom 2 orden i samma mening.

Boones är värdelös och han ljuger om sina insatser, han har lirat bort hur mycket som helst den här säsongen. Närmare 400.000.

Han utnyttjar minderåriga utomlands också det finns det papper på ur register om ni tar fram hans tidigare namn och söker runt lite på flashback bla.
Svårt att behålla fullständiga namnet efter sådana brott, man är inte populär i samhället direkt.

Finns även vissa delar av det öppet via media om ni kommer så långt.

Vet inte om folk bryr sig om hur personer som Boone är privat men ens lyssna på en med dom sakerna i sitt belastningsregister skulle jag aldrig göra.

------------------------------------------------------------------------

Jag bor inte hemma, bor i hus faktiskt som är ute på marknaden för 2,8 miljoner för tillfället.
Lån på det men ändå över 1.2 efter försäljning ner i fickan.
Jobbar och skulle aldrig falla mig in att gå på bidrag heller för den delen, född med att få vad jag vill när jag vill ha det så inga problem där inte.

Pengar så jag klarar mig och resten är kanon fint!
Ojoj, någon som försöker hävda sig. Går sådär va, hjärtat?

Stackars sate, nästan så att jag faktiskt tycker lite, lite synd om dig.

Spoiler:
ELLER INTE!

Citat:
Ursprungligen postat av welez Visa inlägg
Underbart när folk pratar om att gå svenskakurser så skriver dom fel eller glömmer bokstäver själva

vadå å? människor å säga? Korrekt svenska ska vara DÅ?
Mitt tangentbord är inte vad det ska vara, till skillnad från dig som verkligen utformade meningen på fel sätt.

Lycka till i ditt fortsatta liv med allt vad det innebär (rövslicka Holms?)
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat