Visa ett inlägg
Gammal 2011-10-24, 03:11   #1771
Boone
LL Cool J is hard as hell.

Boones avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 9728
Standard

Fan, nu missade jag ju all underhållning för att jag gick och la mig tidigt igår!

Och nej welez, vi kommer inte banna dig för att du bjuder på underhållning i denna tråden. Jag tror nämligen inte att det är på grund av att vi hackar på Holms som du fått gråten i halsen utan jag tror att vi har lyft fram ett mindre smickrande inlägg av dig från R&K, men att du inte vågar stå upp för vem du är. Så med andra ord har du ett så dåligt spelsätt att vi skrattar åt det på Sharps, och då tycker jag det vore orättvist att banna dig när du har så mycket att lära dig från detta forum.

Att jag hade en förlorande baseballsäsong berodde till stor del på mina flytter fram och tillbaka över jordklotet (hoppas jag) och det är ingenting jag försöker hymla med för trots mina förluster skäms jag inte över att ha sheetet under mitt namn. Tack för smickret att du tror att -41 units är samma som -400k, men 10k/u är jag inte riktigt uppe på, än. Jag har fortfarande haft ett vinnande 2011 efter ryggningar och -41u på basebollen inverkade såklart negativt på sommarresultatet, men totalt sett ligger jag bra med plus. Något som kanske är jobbigt för dig med tanke på att hela ditt huslån försvann på en räntetrippel?

Du får snacka precis så mycket skit du vill om mig, du kan till och med få tillåtelse att starta en "Skitsnacktråden om Boone" i off-topicforumet, men kom inte och säg att jag är pedofil och utnyttjar minderåriga. Någonstans får ändå gränsen gå. Jag är däremot jättenyfiken på alla de källor du refererar till om man Googlar mitt namn och söker på Flashbacks forum. Visa gärna dem och hur du kopplat ihop det med dina anklagelser.

Som sagt, prova skriv samma saker om TOBIAS HOLM (en av R&K's många speltorskar, som utnyttjar sina användare och censurerar mer än Kina) på planket och se hur lång tid det tar innan du blir bannad.
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eddieh (+10), performance (+10), dktrades (+10)
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat