Citat:
Ursprungligen postat av Maverick
Problemet jag ser är att även denna sida är på väg ner. Holms har sin för att tjäna pengar - det kan vi nog vara överens om. Men nu ser det ut som även denna sida är på väg åt samma håll - om än i annan form. Här heter det betalspel, och visst kan jag förstå konceptet men jag tycker det är lika illa ungefär.
|
Självklart är betalspelen ute efter att tjäna pengar för att finansiera sidan, införa sharpsshop m.m. Men det är knappast lika illa. Det är en flik där uppe, som ger folk som brukar köpa betalspel att få flertalet till ett lägre pris än att själva köpa från tjänsterna. Hos oss gör dom det till ett lägre pris. Dessutom bokför vi tjänsterna. Det är bara att ignorera fliken och det är en valmöjlighet medlemmarna får om de vill köpa tjänster eller inte. Det är inget som trycks upp på din ruta med roterande flashmaterial och får din datorfläkt att gå upp i varv.
De som betalar för dessa betalspel är redan köpare utav tjänsten sedan tidigare. Kolla in på betalspelsunderforumet så ser du vilken koll de själva har. Nästan bättre än oss ibland, där de slagit oss på fingrarna.
Vi tycker att det är en bra idé för att få sidan att gå runt och som i slutändan levererar mer till våra medlemmar. Den lär knappast bekosta våra costa rica resor en gång i månaden.