Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo
Hehe ja precis, inte så troligt att det delas ut några varningar dock, skulle tro att de gör det enkelt och bara låtsas som att ingenting har hänt!
|
Nu känner jag mig tvungen att besvara denna.
Det var inga frågor som betvivlade dina insatsnivåer dessutom var det ingen som rapporterade dom. Det var en simpel fråga från en användare som undrade ifall du kanske hade ett knep att kringgå dessa på just pinnacle.
Personen fick ett felaktigt och tvivelaktigt svar tillbaka som rörde flera konton etc för att kringgå limits.
Svaret han fick var felaktigt och jag ville upplysa hur just Pinnacle fungerar.
En person som har ett B6 som 1500kr ungefär kan uppnå samma roi som ditt sheet. Det är riktigt bra. För många ligger ett B6 där eller lägre.
Men spelar man för högre så uppnås den inte då man måste jaga sämre odds och utnyttja dessa flera konton.
Du gav dock ett svar på min fråga sedan som jag tycker du borde gett från början till alla som ställde frågor. Du bokför högsta oddset men spelar själv till lägre snitt. Som sagt för majoriteten (säkert 90+%) är det perfekt. Då de inte har de nivåerna där de påverkas, dessutom slipper de leta högst odds.