Visa ett inlägg
Gammal 2011-10-24, 12:45   #31
Wagner
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2212
Standard

Så enkelt var det inte. Efter en påstötning i början på September så dök Yoghurten upp först 22/9.

Tog väl 14 dagar så var hyllan rensad. Jag var väl bunkrad så ingen hets i början. Men i förra veckan fick jag tag på en snubbe i kylrummet och påtalade vad som saknades och om det var beställt. Jo då och för ett tag sen..men nu börjar kylskåpet eka så jag fick slänga i väg ett mail till Färskvaruchefen.

Citat:
Hej igen,

Ja det verkar ju vara problem med leveransen igen! Antingen är det grekerna själva som obstruerar eller så är problemet ett annat. För en tid sen fick jag en liten coop-butik att plocka hem en låda i stöten (6 x 500 gr). Ja sen konka dom så allt rann ut i sanden, kan tänkas att dom här http://www.matmaklarna.se/ är en fortsättning på den firman. Till saken..

Då beställde man senast 12 på mån/ons och det levererades 2 dagar senare. Men! Om yoghurten av någon anledning inte fanns tillgänglig till den leveransen så fick man göra om allting igen, det var inte så att dom skickade det man beställt när varorna dök upp. Ett idiotiskt system och förmodar att det är unikt i branschen?

Men om det nu skulle fungera på det viset kan det vara orsaken till den tomma hyllan. Snacka med en kille i eran kyl förra veckan och han sa det var beställt. Fast den ordern kanske förfallit utan att ni vet om det?

Annars var det väl bra rulle på försäljningen då godsakerna fanns hemma?

Mvh/
Känns så skönt att få ventilera lite äkta smärta och ångest bland alla I-landsproblem här inne.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat