Visa ett inlägg
Gammal 2011-10-24, 14:14   #3
Sighurt

Sighurts avatar

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 2143

Heja bror!
Stats: 47 - 49 - 2
ROI: 106.87%
Vinstprocent: 48.96%

Standard

Juventus - Fiorentina

Juventus spelar en helt annan fotboll på hemmaplan jämfört med borta. Man pressar väldigt högt vilket leder till att man ofta kan bryta bollen högt upp på plan. Matchen mot Cheivo kan jag hålla med dig om, dock saknade man tyngd i längst fram när manställde upp med en anfallare. Fiorentina saknar ett par offensiva spelare. Men Juventus försvar har varit allt annat än stabil hittills. Och eftersom detta är Fiorentinas "största" match på säsongen tror jag inte man bara går ner för ett oavgjort resultat. Får man chansen kommer man ta den. Juventus har dock haft enkelt för Viola på hemmaplan och i och med nya arenan samt Violas form senaste toden tror jag bästa valet är en hemmavinst. Dock har oddset sänkts under kvällen. Igår kunde man hitta -0.5 till 1.80 vilket enligt mig är spelvärt. Allt över 1.70 är bra ..

Under spelet är jag inte lika mycket inne på med tanke på Juves föravar exempelvis senast mot Genoa samt matchens betydelse trots att Viola saknar spelare. För jag är ganska övertygad på att Juventus minst nätar en gång imorgon och då räcker det med en mål av bortalaget föe att spelet ska förstöras enligt mig.

Skriver från telefonen, får fortsätta med tankarna kring resterande matcher när jag kommer hem men tror vi är på samma spår gällande matcherna generellt sätt. Kul med lite diskussion förresten, bra synpunkter!

Kan också tillägga att Cassani missar matchen samt Montolivo är avstängd.

Senast redigerad av Sighurt den 2011-10-24 klockan 19:32. Anledning: Röd text
Sighurt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat