Visa ett inlägg
Gammal 2011-10-24, 15:59   #104
Wagner
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 968
Sharp$: 2217
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Saken är ju den att du har helt rätt, jag är otroligt girig när jag väl sitter framför skärmen och jagar tior. Jag önskar jag hade disciplin nog att nöja mig, men likförbannat så sitter man där och åker på en brakförlust när marknaden svänger.

Det jag har märkt dock, är att risken att åka på en förlust efter att ha varit uppe på vinst är mindre om du bokar ett odds som är felaktigt än att du tar ett odds som droppar.

Vet inte om det har att göra med att du egentligen spelar en tvåvägsmarknad som bokare och att oddset inte skenar på samma sätt som när ett överdrivet dropp studsar tillbaka.

Men ibland måste det ju också handla om värdering av situationen, jag vet ju att West Ham har mycket skador.
Sannolikt kommer oddset stiga mer eller mindre hela vägen till kick off, självklart med en en del hopp upp och ned, men jag kan inte se att jag skulle sitta i en situation under min bokning.

Finns väl inget svar, man ska väl som du säger slaviskt följa en plan med x antal tick så går man ur oavsett vad som sker.
Men nu sitter du inte på någon unik info om matchen. Alla har samma info, bara värderingarna som skiljer sig, brukar jag säga.

Ja om du håller på så här och velar varje gång är du tvungen att slaviskt följa en plan. Annars är du helt slut i nerverna innan du fyllt 30.

2.52 nu.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat