Lite tankar om Lazio - Catania
Svår match. Vet inte riktigt var jag har Lazio.I de matcher jag sätt(Roma, Genoa, Milan) så har inte Lazio spelat någon vidare fotboll, det går långsamt och är omständigt. Hernanes har väl börjat komma igång och med honom hela Lazio men anfallsparet har inte alls övertygat på mig. Klose(Grymt mål mot Milan) gör mål men hans passningsspel kan vara något av de sämsta. Cisse har bara gjort ett mål på de sju första matcherna och får Cisse inte göra mål så blir Cisse grinig. Men på något sätt lyckas de vinna match efter match.
I matchen mot Roma hade de tur. Kjaer fick en billig utvisning när Brocch(Lazios bästa spelare) föll som han blivit skjuten efter att Kjaer tagit tag lite lätt i hans arm. AC Milan var inte bra i början av säsongen och i matchen mot Genoa var de usla.
Catania på hemmaplan är ett lag att frukta men borta har jag inte så stor koll och vet inte riktigt hur de spelar. Ett lag bestående av massa argentinare och de har en del matchvinnare i sin trupp.
Tycker 1.7 på Lazio är lågt. Tror det kan komma reaktion snart, detta är tredje matchen på mindre än en vecka.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|