Citat:
Ursprungligen postat av Wagner
Ja i så fall ligger du back, för det gör jag. 
|
Tråkigt... Jaja, då får det väl vara så då och det är nog kanske enklast att säga så också, fast det är klart, om jag förlorar mycket pengar på höga insatser till marknadshögsta odds så borde jag ju egentligen förlora ännu mera pengar eftersom jag inte fick in hela förlusten till just det oddset utan kanske fick skjuta till med mer pengar på ett lägre odds, ojojoj hur ska man se det!? Verkar som det visst blev knäckebröd, vatten och internet från stadens bibliotek ett tag till då.

Som jag tidigare sagt så spelar det egentligen ingen roll vad ni tror eller inte angående mina pengar då det räcker med att jag själv vet hur det ligger till och det enda intressanta borde vara era egna pengar och hur ni kan få dem att förhoppningsvis växa.
Citat:
Ursprungligen postat av UncleScrooge
Var inte meningen att det skulle bli en sån här debatt efter mitt inlägg. Är fortfarande oerfaren inom sportsbetting så ville veta om man kunde kringå deras limit på något sätt.
Hoppas verkligen inte jag genom mitt inlägg gjort att du slutar lägga upp dina spel. För tror att jag och många andra är oerhört tacksamma för att du gör det.
GL! 
|
Det är ingen fara Uncle, du kunde ju omöjligt veta att varenda spel jag lägger och mening jag skriver granskas stenhårt i hopp om att finna fel som ska fälla mig!