Citat:
Ursprungligen postat av Shell Peppe
Jag har en enkel lösning på dina "lyx problem" Lazlo!
Skämt åsido...men drygt 450k intjänat på knappt 10 veckor väcker viss nyfikenhet hur man än väljer se på tillvägagångssättet, det får du nog finna dig i.
Jag & många med mig hoppas innerligt att du inte ger upp bara för frågor ställs, det är ju trots allt ett sundhetstecken, majoriteten av oss vill ju utvecklas som spelare & därmed bli mer vinnande vilket jag tycker DU är ett lysande exempel på
Keep it up....
|
Självklart så väcker det nyfikenhet och det kan jag ta men det är stor skillnad på att säga "Det går inte (du fuskar)" än "Hur gör du? Kan jag få tips?". Jag har fått massvis med PM från folk med varierande erfarenheter som har frågat om både det ena och det andra och vänlig som jag är så har jag också tagit mig tid till att svara så gott jag kan på det de undrar. De som istället skriver i tråden och ifrågasätter det jag gör har helt andra intentioner än att lära sig hur jag gör.
"Lyx problem", "attention whoring" kalla det vad ni vill men tillslut så rinner bägaren över oavsett vad det handlar om, så är det och det finns ingen anledning till att syssla med sånt som inte känns roligt! Det tror jag ingen tycker...