Ämne: Lazlo Lirar!
Visa ett inlägg
Gammal 2011-10-24, 22:33   #265
HL333982

HL333982s avatar

Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 1331

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag har själv inte ryggat dina spel men din ROI ser onekligen fin ut. Jag tror att det är helt naturligt att klanka ner på insatserna när de är såpass höga. Jag tror det för utomstående känns mer pålitligt att rygga ett sheet där en spelare satsar stora summor med 13% ROI än små summor med samma ROI. Man förstår att en person med såpass mycket kapital och omsättning måste kunna en hel del eftersom han förmodligen har tjänat pengarna på just sportsbetting. Jämfört med en spelare som spelar för mindre insatser. Om du ska ta aktietips av någon kanske du hellre gör det av någon som tjänat storkovan på aktier än någon som tjänat lite, trots att deras avkastning varit densamma. En person med höga insatsar tror man lägger ner mer tid och kraft på sina spel vilket är helt naturligt. Därför tror jag det ger mer trovärdighet att avslöja sina insatser, såväl stora som små för de som väljer att rygga. Men som sagt kanske du inte har ditt sheet för att du vill att folk ska rygga, så det låter jag vara osagt.

Angående ROI så känns det ju mer naturligt att lägga in de odds som du själv faktiskt spelat då jag tror många väljer att inte rygga pga att marknadshögsta försvunnit men då du egentligen spelat på ett lägre odds som ryggare likväl skulle kunna spela också. Att kolla på Oddsportal tar inte många sekunder ändå.

Jag hoppas att du fortsätter redovisa dina spel här för det verkar vara många som följer dig. Om du har ditt sheet/dagbok här just för att folk ska kunna rygga dina spel kanske det är bäst att vara helt korrekt i ditt sheet så alla får en korrekt uppfattning och sen kan avgöra om de vill rygga eller inte.

Du kanske har din dagbok bara för att snacka lite skit/ventilera tankar och då tycker jag du ska skita i allt det jag nyss sa (om du inte redan gör det).

Senast redigerad av HL333982 den 2011-10-24 klockan 23:24.
HL333982 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat