Ämne: NHL 25/10
Visa ett inlägg
Gammal 2011-10-25, 04:45   #2
Galeocerdo cuvier
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

2011-10-26 Nashville Predators - San Jose Sharks (NHL)



Datum: 2011-10-26
Tid: 02:00
Sport: Ishockey
Land: USA
Liga: NHL
Match: Nashville Predators - San Jose Sharks
Period: ft

Spel: San Jose Sharks flest skott på mål.
Insats: 100
Odds: ?
Bolag: Bwin

Motivering:
Oddsen ännu inte släppta så kommer inte till 100 % spela, men är det över 1,5 spelar jag garanterat.

Sharks har gått småknackigt nu i början (3-3) och inte fått in särskilt många puckar, dock är man ett offensivt lag som hittils snittat 38,33 skott per match och snittat 2,79 mål. Nashville har inte gått bättre än Sharks (3-3-1) och är ett defensivt lag med ett snitt på 22,14 skott per match och 2,12 mål per match. Man skapar få chanser men gör tillräckligt med mål på dessa chanser för att vinna en del matcher. Jag ser inte varför Preds helt plötsligt skulle bli ett nytt Caps imorgon mot Sharks och jag förväntar mig ett defensivt lag som skjuter lite.

Smått off topic, men ev. intressanta matcher imorgon är dessa, dock handlar ju allt i slutändan om oddsen är spelvärda så det återstår att se. (Siffrorna är givetvis skottsnitt per match.)

Edmonton Oilers (27,85) - Vancouver Canucks (33)

Columbus Blue Jackets (29,12) - Detroit Red Wings (37)
Jeff Carter är på skadelistan här och han är den med högst skottsnitt per match för CBJ på 4 skott per match, 20 totalt. Nash och Prospal har båda 24 skott, men spelat 8 matcher mot Carters 5.


New York Islanders (25,66) - Pittsburgh Penguins (31,5)
Brian Rolston borta för Islanders ser det ut som, skjuter tredje mest i laget efter Tavares och Martin.

Chicago Blackhawks (33,28) - Anaheim Ducks (27,85)
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat