Ämne: Lazlo Lirar!
Visa ett inlägg
Gammal 2011-10-25, 10:44   #292
fireas

fireass avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 1507
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo Visa inlägg
Jag får be om ursäkt till alla som jag om möjligt varit otrevlig mot och det har inte varit min mening, jag har blivit lite irriterad till och från bara och det kanske beklagligt nog gått ut över fel personer ibland. En speciell ursäkt till KP som kanske har fått stå ut med oförtjänt mycket "skit" eller otrevlig ton mot sig då han troligen bara ville klargöra saker och ting.

Mitt första och förhoppningsvis sista inlägg i denna speldagbok som jag läser och finner väldigt intressant när jag jämför med egna tankar.

Sluta förklara dig själv och be inte om ursäkt(nu pratar jag inte om KP som faktiskt kom med en poäng som btw han inte verkade mena något illa med), du ska inte behöva göra det. Inte här på forumet och speciellt inte här i din speldagbok!!

Att du svarar på frågor angående insatser och odds är naturligt men att försvara dig mot personer som kommer med påhopp och sedan be om ursäkt, nej!

BTW Levante var pissdåliga 2008, någon som inte tror på att de är bättre än 2008 nu??? (Hur han spelade 2008 jmf. med nu har ingen betydelse, han har över 700 spel denna säsong och det går bra, det räcker)

Några avslutande ord ( Läs enbart spoilern om ni så vill, det räcker)
Spoiler:
Lägg av nu med allt tjafs!

Jag läser igenom vartenda inlägg och de är lååååånga och tråkiga!! Så sluta skriva onödiga inlägg, mina ögon gör ont
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
pittaluga (+10), Ace (+3), Rejs (+1)

Senast redigerad av fireas den 2011-10-25 klockan 10:50.
fireas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat