Citat:
Ursprungligen postat av doob
Jag förstår poängen att skapa lite hausse i TV kring själva finalen men nog skulle man kunna lägga upp det mer SPEL-relaterat! Varför inte låta dom stå i en panel och tippa en enkelrad med flest rätt? Åtminstone hålla sig till spel! Det är ju därför man har kvalificerat sig. Om det inte blir spänning nog att bara köra V75 eller vinnare på V75 så låt dom förvalta en tusenlapp precis som Nybrink och Statistikern får göra. Förvalta 1.000 kr bäst under V75s sju lopp oavsett spelform!? Kanske med vissa förbehåll. Du måste spela minst en tvilling, trio, ett vinnarspel eller minst ett platsspel...? Vore inte det mer rättvist och kanske till och med mer roligt? Skulle bli intressant om panelen fick vara med i allt uppsnack både inför V75 och mellan loppen. Få en insyn i hur medelsvensson tänker och lägger upp strategin.
|
Det där är faktiskt en bra idé, jag vidarebefordrar den till ATG då jag misstänker att du inte gjort det.