Visa ett inlägg
Gammal 2011-10-25, 13:25   #5
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Slow and steady kan man säga, du ser ju på sheetet. Storvinsterna uteblir dock på streckspelen, man är där och nosar ett par gånger i månaden men dålig utdelning i år, ska väl försöka ta en innan nyåret iallafall. Gjorde precis en ovanligt lyckosam missclick på ATG, skulle dubbla en rak 5-9, men det blev 5-8

En sak till jag kom att tänka på angående det där med flera spel i samma lopp, det är oftast helt enkelt så att någon av spelen, oftast det första, inte är speciellt genomtänkt. Det brukar slå mig efter att jag lagt andra spelet att, hur tänkte du? Brukar komma fram till att jag faktiskt inte lagt ner mig ordentligt de gångerna.

Du känner igen ett bra odds när det hoppar ut ur sidan direkt. Ser du många vinnarodds som du är osäker på i ett lopp och står och väljer så lägg ner och stå över det loppet. Om du spelar H2H så har jag fått en väldigt stark känsla av att b365 ofta har odds som hoppar ut och ser riktigt bra ut, men vid en närmare analys så är det vara kattguld så gör läxan innan du lägger spel.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat