Visa ett inlägg
Gammal 2011-10-25, 14:02   #21
raaabin

raaabins avatar

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 1442

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av isbjorn Visa inlägg
Lite tankar om Lazio - Catania

Svår match. Vet inte riktigt var jag har Lazio.I de matcher jag sätt(Roma, Genoa, Milan) så har inte Lazio spelat någon vidare fotboll, det går långsamt och är omständigt. Hernanes har väl börjat komma igång och med honom hela Lazio men anfallsparet har inte alls övertygat på mig. Klose(Grymt mål mot Milan) gör mål men hans passningsspel kan vara något av de sämsta. Cisse har bara gjort ett mål på de sju första matcherna och får Cisse inte göra mål så blir Cisse grinig. Men på något sätt lyckas de vinna match efter match.
I matchen mot Roma hade de tur. Kjaer fick en billig utvisning när Brocch(Lazios bästa spelare) föll som han blivit skjuten efter att Kjaer tagit tag lite lätt i hans arm. AC Milan var inte bra i början av säsongen och i matchen mot Genoa var de usla.
Håller inte alls med dig. Mot Roma var Lazio bra och vann rättvist, visst fick Roma utvisning men Lazio skapade massor med lägen och borde avgjort innan 93 min. Och mot Milan var det var jag chockad över hur bra Lazio var denna säsongen, att du kan såga deras insats i den matchen förstår jag inte då man mötte regerande mästarna och rivstartade och ledde rättvist med 2-0. Cissé och Klose var riktigt heta den matchen. Klose gör alltid mål och Hernandes har kommit igång. Såg inte matchen mot Genoa så jag kan inte uttala mig men enligt mig har Lazio varit en positiv överraskning i år.

Dock håller jag med er om att oddset är för lågt och värdet finns i Catania...
raaabin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat