Citat:
Ursprungligen postat av fireas
Mitt första och förhoppningsvis sista inlägg i denna speldagbok som jag läser och finner väldigt intressant när jag jämför med egna tankar.
Sluta förklara dig själv och be inte om ursäkt(nu pratar jag inte om KP som faktiskt kom med en poäng som btw han inte verkade mena något illa med), du ska inte behöva göra det. Inte här på forumet och speciellt inte här i din speldagbok!!
Att du svarar på frågor angående insatser och odds är naturligt men att försvara dig mot personer som kommer med påhopp och sedan be om ursäkt, nej!
BTW Levante var pissdåliga 2008, någon som inte tror på att de är bättre än 2008 nu??? (Hur han spelade 2008 jmf. med nu har ingen betydelse, han har över 700 spel denna säsong och det går bra, det räcker)
Några avslutande ord ( Läs enbart spoilern om ni så vill, det räcker)
Spoiler:
Lägg av nu med allt tjafs!
Jag läser igenom vartenda inlägg och de är lååååånga och tråkiga!! Så sluta skriva onödiga inlägg, mina ögon gör ont
|
Det är klart att jag inte behöver be om ursäkt, jag behöver ingenting här egentligen. Men nu kände jag att jag varit onödigt otrevlig ibland och ville bara be om ursäkt för det då det inte speglar den jag egentligen är och det kändes dumt helt enkelt. Sen om ingen bryr sig utan bara skrattar åt det så får det väl vara så, sån är jag och hur jag är kommer inte ändras. Hur du är eller hade reagerat är upp till dig men du behöver inte tala om för mig hur jag ska bete mig!

(men tack för att du tog dig tid att försöka ge mig tips)
Jag gjorde det bara enkelt för mig och sa bara att om någon kände att jag varit otrevlig mot dem då de kanske bara kom med en fråga men jag tog det som ett påhopp så va inte det min mening. De som känner mig vet hur jag är, ödmjuk och vill helst inte stöta sig med någon, sure det kanske är löjligt men det är Lazlo och så förblir det. Man behöver inte ha "Badass" attityden (i dubbel bemärkelse) på ett forum bara för att man har möjligheten eftersom man är gömd bakom en data skärm och det är säkert även om många föredrar att kaxa upp sig på olika forum runtomkring.
BTW Djurgården vann dubbeln 2005 och det kan man väl säga att jag också gjorde men vi Djurgårdare är inte så lyckliga för det idag utan nu är det som du säger nya tider och det är nuet som gäller både för Djurgården och för mig!
Nej nu blir det förhoppningsvis inga mer långa inlägg angående något annat än just spelen så blir det nog både roligare och intressantare för de flesta att läsa och följa mig i denna tråden! BOL