NFL w8
HOU Texans -9.5
Jags på en kort vecka efter en sån defensiv urladdning, tror inte de orkar stå emot. Om de gör det ska jag ta dem på allvar. Foster är en annan topp 3 RB som Jags ska ta emot efter Rice och Schaub är mycket bättre än Flacco. Tom AJ kan vara tillbaka, men spelet är oavsett.
BAL Ravens -13
Cards har inte varit bra förutom Beanie, som nu möter ett försvar som inte bara är bevisat bra utan också spelar hemma och förbannad för förlusten, som var helt på Ravens offense. Kort vecka är faktiskt passande då Rice & co kan knappt vänta att komma ut och sätta upp pts. Skulle inte förvåna om Ravens fullständigt dominerar.
Funderade på att vänta ut rörelsen, men jag vill egentligen att de kommer ner 1.5-2pts så jag kan köpa över nyckeltal. Tycker det inte är nån bra ide, de här linorna ska hålla och dessutom måste jag bara betala mer, samtidigt som de kan röra sig uppåt. Lättare att köpa ut såhär om skadorna uppkommer under veckan.
Har gjort en dubbel som jag verkligen gillar och det får räcka för mig vad det gäller dessa matcher, om nu inte linorna skulle droppa till 7/10 resp
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|