Visa ett inlägg
Gammal 2011-10-26, 09:28   #7
Sighurt

Sighurts avatar

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 2143

Heja bror!
Stats: 47 - 49 - 2
ROI: 106.87%
Vinstprocent: 48.96%

Standard

Han är med i truppen man tagit ut inför matchen. Men vet inte om han kommer få starta man kanske istället väljer Bonera tillsammans med Yepes som mittlås.

Tack så mycket! Gillar våra diskussioner starkt i italien tråden, men kändes som att vi bara var två. Tyckte det var lika bra att starta en dagbok, så kan man få skriva av sig också. Du får gärna komma med synpunkter angående spel eller andra tankar jag delar med mig här.

Lägger upp ännu ett spel. Levante har verkligen fått laget att fungera. Har sett ett par matcher med dem och kan säga att jag blivit imponerad! Senast mot Villareal spelade med disciplinerat försvarsspel och kontrade sönder dem. När var det senast ett lag som inte hette Barcelona eller Real Madrid ledde La liga? Vet att det bara är en tillfällighet. Men hemma mot Sociedad ska man bara ta 3 poäng. Levante är historiskt sätt väldigt starka på hemmaplan, dessutom har man haft enkelt mot just Sociedad, man har vunnit 4 av 5 matcher mot dem på hemmaplan. Vad jag vet ska det inte vara några skador som stör heller.

Ogiltigt spel-ID: 580171

Senast redigerad av Sighurt den 2011-10-30 klockan 10:52.
Sighurt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat