Visa ett inlägg
Gammal 2011-10-26, 14:56   #11
Steffe1988

Steffe1988s avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1367

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Gick ingen vidare bra igår :/. Men har tagit nya tag idag och tror jag har några bra spel ikväll .

Har lite ont om tid idag att skriva om mina tips men som sagt alla finns i spreadsheeten och skriver upp några av dom jag tror mest på.

Blev rätt många spel idag men tror att jag går plus med kvällen iallafall.

Spel 1. Lopp 1 Spelar ADMIRAL NEWPORT Nr 11 på plats till odds 3.0 insats 100kr = 5%

Hästen har varit på plats 11 gånger på 13 starter vet dock inte vad den mött för hästar innan möter ikväll bra hästar men tror iallafall att spelet på plats är rätt säkert. Är erik som kör ikväll och honom gillar jag så ^^.

Spel 2. Lopp 2 Spelar KLIO FACE Nr 4 på plats till odds 3.0 insats 50kr = 2.5% tror han kan ha en bra chans att fixa en plats här fast det är bra hästar emot.

Spel 3. Lopp 4 Spelar PERFECT TOLL Nr 2 på plats till odds 2.25 insats 100kr = 5%.

Spel 4. Lopp 5 Spelar FRANCAIS DU GULL Nr 2 som vinnare till odds 3.25 insats 50kr = 2.5%.

Spel 5. Lopp 6 Spelar en H2H mellan knowledge face och POPCORN LAVEC spelar alltså popcorn till odds 1.75 insats 100kr = 5%.

Tror denna sitter fin fint .

Spel 6. Lopp 6 Spelar POPCORN LAVEC som vinnare till odds 4.25 insats 100kr = 5%.

Gillar den här hästen och tror det är en rätt bra chans att den fixar det och oddset är bra enligt mig iallafall.

Förlåt för att jag inte förklarar så bra men har bråttom iväg nu ska ut och fira med tjejen min så ses ikväll igen :P.

Hoppas på vinst ikväll

Ha en bra dag

//Steffe
Steffe1988 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat