Lazio (4-3-1-2): Marchetti; Konko, Biava, Diakité, Radu; Brocchi, C. Ledesma, Lulic; Sculli, Klose, Cisse
suspended Dias
out Mauri, Gonzalez, Hernanes, Matuzalem
Catania (5-3-2): Andujar; Izco, Bellusci, Spolli, Legrottaglie, Marchese; Almiron, Lodi, Delvecchio; Bergessio, Maxi Lopez
out P. Ledesma, Capuano, Potenza, Alvarez, Llama, Suazo, Gomez
-------------------------------------------------------------------------------------
Atalanta (4-4-1-1): Consigli; Masiello, Lucchini, Capelli, Peluso; Schelotto, Cigarini, Padoin, Bonaventura; Moralez; Denis
out F.Pinto, Manfredini
Inter (4-3-1-2): J. Cesar; Maicon, Lucio, Chivu, Nagatomo; Zanetti, Cambiasso, Stankovic; Sneijder; Zarate, Milito.
out Poli, Ranocchia, Coutinho, Viviano, Samuel, Forlan
-------------------------------------------------------------------------------------
Jag ska vänta in Lazio matchen, hoppas att oddsen sjunker en del så man strax innan matchstart kan spela asian handicap på Catania. +0.75 till omkring 2.00 eller +1 till omkring 1.70 vore bra.
Vart har du sett att Maicon inte kommer starta? Gazzetta har med honom i startelvan samt andra källor som jag tittat in. Vågar mig inte på Atalanta matchen då jag tycker att Inter ställer upp med ett starkt lag, och formen är på uppgång. Luktar kryss?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|