Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier
Förstår inte oddsen du spelar på? Riktigt låga, ändå sitter knappt hälften? Spelar man 1.1 -1.4 så är det nästan omöjligt att inte sätta 60-70 %. Undrar även över ex. Colorado Avalanche, 1.6 i odds på FT? Colorado FT gav 2.42 - 2.75. Colorado ML när de ledde med 1-0 gav cirka 1.50 - 1.60. 
|
Jag är medveten om att jag kört ett par lågoddsare och det är inget jag tänker fortsätta med, de potentiella förlustmatcher jag spelar på vägs inte upp av vinster från de rättbettade. Huruvida oddsen stämmer eller icke så använder jag de odds som ges av Unibet. Om de kör lågodds som attan på matcherna då får jag nog kanske se mig om efter en annan site att lira på.
Huruvida man sätter xx% rätt på sitt spel är ju rätt irrelevant eftersom att allt kan hända, om du förstår hur jag tänker. Lag1 kan ha alla förutsättningar men ändå förlora. Vi avvaktar till dess jag har 100 matcher att ta statistik från och ser ifall jag behöver förändra något i mitt spel (förutom att skaffa mig mer kunskap såklart).
Har märkt att oddsen är rätt udda satta, lågodds på de som på pappret (för mig innebär det att de har en högre placering i serien / lag1 har spöat lag som spöade lag2 etc. in infinity [noob-statistiken alltså]) och jag har låtit bli att spela på en del matcher som bara ser röriga ut.
robbson11 & henke111:
Jag vet att jag satte fel bet-stil på någon, jag är en riktig jävla slarver (är det nu jag ska använda denna:

?) när det kommer till min spreadsheet men jag ser alltid till att få rätt odds och vinnare. På den fronten fuskas det inte!
Tack för all input, jag spelar på och ser vad som händer. En liten rolig detalj, mitt supertips jag gav ett par inlägg upp, jag hade misstagit form-kurvan för ligaplacering..................... hehehehhehehehe.