Visa ett inlägg
Gammal 2011-10-28, 18:04   #371
Wagner

Wagners avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 2253
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av phyxiux Visa inlägg
Jag har lirat broberg och Edsbyn raka på svenska spel både i singlar och i en dubbel.
edsbyn @ 1,55 3u
Broberg @ 1,55 3u

dubbel @ 2,4 2u

Har även lirar hammarby -3 @ 2ggr degen på svs då jag tycker hammarby har ett ruggigt starkt lag och bör klara denna lina.

Broberg lirar jag därför att jag tycker att de har ett bra lag samt intressanta nyförvärv. Har även spelat bra spel under försäsongen och gjorde ett riktigt bra world cup.

Edsbyn är alltid bra och tycker att 1,55 är bra mot Tillberga, ska dock påpeka att Tillberga är ett bra lag och kan överraska iår! Men edsbyns rutin gör att jag spelar rak vinst på Edsbyn.

Spelade på mitt lag under premiären (SAIK) som satt väldigt fint. Såg att även erikbgif hade skrivit om den så tycker att jag inte behövde.
Samma sak som -3.5 och ett riktigt katastrofodds. Pinnacle har t ex 1.85 och -2. En boll bättre plus att du får insatsen åter vid exakt 2 måls marginal. 1.97 & 1.95 och -2.5 finns och är också det ett bättre alternativ än frivillig värnskatt till staten.

Nu har du säkert bara konto på svs. Som det skulle vara en ursäkt för att elda upp pengar.

EDIT: Nu har dom höjt till 2.20..
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Wagner den 2011-10-28 klockan 18:33.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat