Att Köln kommer vinna. De är ett klart bättre lag hemma än borta dock har deras resultat varit upp och ner den här säsongen. Men de är riktigt bra när de är i mentalt fokus, dock kan de spela bedrövligt när de lägger sig på försvar och ska rädda poäng eller liknande. Men den här matchen känns som 2-0 eller liknande. Så 2.00 i odds på rak känns som spel alla timmar om dygnet. [kollar oddsen] Ser att de ger 2.02 som mest vilket jag finner värde i. Gränsen för spel sätter jag runt 1.85-1.88 någonstans.
Är även inne på Ängelholm även om Syrianska är klart bättre hemma än borta. Dock har Ängelholm varit bra borta hela säsongen i Superettan. Och då Syrianska måste framåt och göra mål så kan det bli rena autostradan för S Andersson och co i Ängelholm. Men samtidigt så ger 1-0 till Assyriska ett spel som kan få matchen att bli 11 försvarsspelare i hemmalaget. Men Ängelholm är inte sämre än Assyriska menar jag så oddsen är helt snett satta i matchen. Även om Assyriska ska vara favoriter men endast med liten marginal.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|