Citat:
Ursprungligen postat av Arch
Inte illa rookie!
Matchen har klar över-vibe, men återigen är det gameplan som bestämmer. Vikings lär göra som Falcons senast och springa mycket, det är bara att AP är bättre än Turner (om än lite skadad). Panthers runD är fortfarande mycket dålig, passD också.
Vikes ska sätta press med sin front, speciellt DEs Jared Allen och Brian Robinson, och troligen spela sitt zon försvar, tror inte de blitzar mycket. Cam är rörlig, så han kan springa ifrån, men hans blockers kommer att testas ordentligt.
AP bör kunna göra 2+ TDs i 1:a halvlek och om Cam får lite tid på sig ska han kunna svara med långa TD pass till Smith.
Ska iväg och jobba  tillbaka efter 5
|
Tack för inputen, Vet.
Försöker hålla mig till totaler så här i början. Kommer hålla till på "bonn-bolagen" då dom inte är så snabba att justera linor har jag märkt.(Speciellt NCAAF och CFL) Ligger plus so far av säsongen, men nu när jag har startat sheet så lär väl downswingen komma...
Btw, har fått för mig att "public-spelen" i NFL/NCAAF sitter oftare än i t,ex MLB och NBA. Stämmer det Arch?
Även om det inte är nån total så leanar jag åt Ravens -7 i 1st Half. Holy crap vad usla dom var senast, borde ha käkat taggtråd till frukost.