Visa ett inlägg
Gammal 2011-10-30, 21:29   #130
Grnvit
 
Grnvits avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 1 200
Sharp$: 3531

Ishockey 14/15
Stats: 245 - 251 - 57
ROI: 107.00%
Vinstprocent: 49.40%

Standard

Jag har hängt här aktivt sen i vintras, så jag är väl inte ny direkt, men jag är ändå relativt okänd för många här på forumet.

Jag hade missat den här tråden helt, så det var roligt att läsa lite om allt folk här!
Alltid trevligt att veta vad det är för människor och är man någorlunda öppen så är det lättare att få kontakt vilket ju är väldans trevligt!

Till att börja med är mitt namn Johannes. Nicket Grnvit är från Färjestad BK's färger (INTE BAJEN). Borde ha nickat Grönvit men det skulle inte fungera med ett Ö internationellt...
Jag är 18 år och går sista året i gymnasiet. Vad jag ska göra efter gymnasiet vet jag dessvärre inte, men förr eller senare har jag väl hittat på något..

Det är framförallt Färjestad BK och ishockeyn som får mitt liv att gå runt så här på höst/vinter. Jag har haft säsongskort i 3 säsonger och det är alltid lika trevligt att kliva in i Löfbergs Lila Arena för att stötta sina hjältar!
På våren/sommarn är det golf som gäller. Jag har spelat golf i 6 år och det är definitivt en passion, precis som hockeyn. Handicapet är 11,3. Dock är det ingen elitsatsning än så länge, får se hur det blir framöver.

Jag blev intresserad av bettingen under Fotbolls-VM 2010 och senare på hösten letade jag in mig på Sharps. Tur det!
På 18-årsdagen reggade jag upp mig på de flesta bettingsajterna och har sedan dess spelat regelbundet.
Roligast att spela på är Elitserien i ishockey givetvis då jag har störst kunskap inom den ligan.

Jaa, mesta av tiden så här på höst och vinter blir ju som sagt hockey. Hänger även mycket här, framförallt i live-chat. Annars går tid åt till skola, umgås och festa, musik.
Nu är det också aktuellt att inhandla Battlefield 3 till PC!

Till alla nya medlemmar (givetvis gamla också) så får ni gärna joina chattet och jiddra lite med mig eller de andra!
Ni är välkomna!
__________________
1932

Twitter:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Grnvit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat