Visa ett inlägg
Gammal 2011-10-31, 11:53   #6
raaabin

raaabins avatar

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 1442

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kicken Visa inlägg
Man Citys odds sänks hela tiden.. Villareal har stora skadeproblem..
Kommer aldrig lira City till ca. 1.60 i CL (PÅ BORTAPLAN) efter vad de hittills har presterat. Visst har Villarreal varit en besvikelse i år men man har inget dåligt lag. Dessutom tog man en extremt viktigt seger i helgen mot Rayo Vallencano, då var man utan både Rossi och Nilmar. Visst kan City mycket väl vinna, och mycket väl vinna stort. Men jag lägger inte en peng på dem förrän de börjat leverera i CL. Dessutom har vi inte sett dem på bortaplan ännu, men än mot Bayern då de blev rejält utspelade om man bortser från första 10.

Jag tycker däremot Inter ser helt klart intressanta ut. Lite över 2.00 hemma mot Lille, ett lag som man slog med 1-0 på bortaplan, tycker jag är bra. Det känns som att Inter vaknat till liv igen efter att Ranieri tog över och vändningen kom mot just Lille. Man har fått tillbaka en hel del viktiga spelare som Sneijder och Maicon vilket är ett stort +. I helgen hade Inter ett tufft möte med Juventus där man dock förlorade med 2-1, men spelmässigt såg det helt okej ut. Inter förde spelet och spelade riktigt bra en period i första halvleken. Det som fällde dem var Juves kontringsspel, då man hade fler bra chanser att göra mål (Marchisios straffsituation + Del Pieros friläge).

Lille spelade igår borta mot bottenlaget Valenciennes och blev stundtals utspelade. Matchen slutade 0-0 men hemmalaget hade 3(!) skott i ramen, två i ribban och en i stolpen, dessutom ett antal mycket bra chanser. Så Lille kom undan med blotta förskräckelsen. Jag tycker inte Lille kom upp i normal standard och kanske låg tankarna redan på veckans CL-match, men jag tror helt enkelt inte att man räcker till. De kändes alldeles för tunna bakåt och hade det inte varit för Landreau hade man nog förlorat matchen med ett antal mål.

Jag tror Inter vinner komfortabelt, men frågan är om oddset kommer höjas eller sjunka? Alltid när jag plockar spel tidigt så höjs det, så sitter man där med sin djävulska ångest över att man inte väntade och istället skulle leka "smart".

Tankar?
raaabin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat