Visa ett inlägg
Gammal 2011-10-31, 16:51   #13
raaabin

raaabins avatar

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 1442

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Omid_ad Visa inlägg
Raabin

Jag vet inte hur mycket koll du har på just Inter, men jag som är en stor Inter-fan har rätt så bra koll.

Inter borta mot lille, gjorde mål på sin enda chans i stort sett och sedan parkerade bussen och med lite tur och storspel av Julio Cesar så vann dom med 1-0. Man ska även säga att laget hade bättre motivering tack vare att Maicon, Motta och Sneijder var tillbaka till matchen.

Just nu då... Motta,Maicon, Cesar är skadade igen. Det sägs att Sneijder kan missa matchen.. Men jag kan redan nu säga att skador på Motta och Maicon är väldigt stora.. Inter spelar på en helt annan nivå med dom på plan, och med tanke på hur dåligt det går att se dom spela utan Cesar, Maicon, Motta, Samuel, Ranocchia och kanske Sneijder.
Att dom även spelar med Chivu som mittback gör ju läget bättre, men kanske så hinner Samuel komma tillbaka från skada, men då matchotränad.

Sen så har det inte riktigt vänt efter Lille matchen, 1-1 borta mot Atalanta, kunde ha förlorat om man inte räddade straffen i slutet av matchen, och nu förlusten i lördags mot Juventus som var farlig varje gång dom anföll. Backlinjens positionsspel helt under kritik.

Jag har aldrig bettat emot Inter (men tanke på att jag är Interista) förutom i Lördags då jag kände att Juventus är helt enkelt för bra just nu. Jag tror jag kommer faktiskt spela på Lille 2a Draw no Bet som just nu ger oddset 3.05. Det är ett ganska bra tycker jag.
Men det väntar jag med tills jag läser lite om Lilles skadeläge och ser startuppställningarna.
Ingen större koll på Inter mer än dom matcherna jag sett. Dock så spelade både Maicon och Sneijder i helgen, har jag missat något? Första halvlek tycker jag Inter spelade bra och 1-2 var orättvist! Lille är inte i närheten av Juventus klass, jag tror på Inter hemma mot ett ojämt franskt lag som kryssat två och förlorat en match hittills.

Jag är lite småsugen på Trabzonspor DnB också. Såg matchen i Ryssland där Trabzonspor hade riktigt mycket chanser men fick inte in den, tycker de stod upp förvånasvärt bra borta i kylan. Nu är det andra puckar när ryssarna ska neråt i Europa, alltid svåra bortamatcher där nere, tror CSKA kan få det tufft...
raaabin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat