Visa ett inlägg
Gammal 2011-11-01, 14:40   #28
rmokvist

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 114
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rmokvist Visa inlägg
Sitter och försöker hitta vilket lag arsenal ställer upp med ikväll. Oddset har hoppat från 1.65 till 1.8 så nånting måste ha hänt. Över oddset har även det gått från 1.9 till strax över 2. Någon med info? Sitter på telefonen bara så kan inte leta speciellt effektivt.
Efter en del letande så är det enda jag kan hitta att Wenger (om man kan tro det han säger) inte är säker ännu om han ska rotera spelare eller inte. Samtidigt poängterar han hur viktigt det är att både säkra kvalificeringsplats men även att faktiskt vinna gruppen.

Tror personligen att det blir mindre roteringar. Inte omöjligt att han t.ex. vilar Van Persie till fördel för Park (Chamakh skadad) och när det gäller mittfältet kanske det blir någon ändring med mot senast men ja tycker det roteras ganska friskt där som det redan e så gör säkerligen ingen skillnad. Skulle vara om t.ex. Arteta fick vila som har matchats ganska hårt sedan han kom.

Oavsett så tror jag på Arsenal seger men om Van Persie sitter på bänken t.ex. så kanske det inte sprutar in mål, iaf inte till en början.

Personligen avvaktar jag spel till startelvan och kanske t.o.m till matchen börjat och lägger ett livebet istället.
rmokvist är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat