Visa ett inlägg
Gammal 2011-11-01, 14:58   #29
isbjorn
Franzen Buttboy

Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 2064

Björnens NHL(inaktivt)
Stats: 415 - 384 - 0
ROI: 103.42%
Vinstprocent: 51.94%

Standard

Personligen tycker jag oddset på Arsenal är väldigt lågt. Känns som de blivit väldigt upphaussade efter segern mot Chelsea. Matchen kunde lika gärna gått till Chelsea och försvarsspelet hos båda lagen var totalt värdelöst. Och efter allt snack om derbyt och vilken imponerande vinst de var kan möjligheten finnas att de svävar iväg lite.

Arsenal har mycket mer att bevisa och speciellt deras baklinje(Mertesacker har en del att bevisa bla). Idag kommer de möte ett defensivt Marseille med snabbe Valbuena som kan komma i farliga kontringar på Arsenals högerkant(där de inte har något stabilt alternativ just nu). När de möttes i Frankrike så var det en trist 0-0 historia fram till 93 minuten då Ramsey avgjorde på matchens i princip första chans. Tycker det är lite tidigt att säga att Arsenal är ur sin spelmässiga svacka och förlita sig på dem till ett såpass lågt odds när de möter ett franskt topplag som börjat visa form.

Sen ska sägas att jag inte har 100% koll på Marseille. Men jag tycker inte det är en optimal situation att lägga in pengar på Arsenal.
isbjorn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat