Visa ett inlägg
Gammal 2011-11-01, 17:21   #13
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

När vi ändå är och snuddar vid ämnet, är det någon som läst en bra bok om trav? Själv har jag inte läst någon vad jag kan minnas, men om det skulle finnas någon värd att läsa skulle jag nog köpa den direkt. Utan att ha gjort en längre efterforskning än 10 minuters sökande på nätet tycker jag mig se en brist på litteratur i ämnet. Och då menar jag alltså en bok med riktad mot främst spelare.

Det är visserligen inte så jättehett med böcker nuförtiden, men jag tror väl inte att jag är ensam om att inte ha skaffat en surfplatta eller gilla att läsa texter över 5 sidor på datorn.

De jag hittar är för övrigt hiskeligt dyra, Travkonsulten (444:-) Statistikbibeln (540:-). Klart att det inte rör sig om några jättelika upplagor när de nu ger ut nya böcker varje år, och de verkar sakna konkurrens. Med det sagt bör de väl ändå kunna få till både försäljningsvolym och som följd ett vettigt pris om de lägger lite energi på marknadsföring? Men i vanlig ordning vill man bara gråta när man ser hemsidorna om man är någotsånär estetiskt känslig. Böckerna kanske är jättebra men det blir ju lite svårt för de potentiella kunderna att köpa konceptet att boken ska vara något att ha när de saluförs på ett sånt sätt. Någon som läst dessa?

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat