Kvällens system....
1) 1 Angie Boko
2) 3 4
3) 4 7
4) 3 6 10
5) 2 15
6) 1 2 5 6 12 13 14
Dagens absolut bästa är Angie Boko, skiter fullständigt i streckprocenten! Detta är en KANON! Bara vinner! OM M.T.Felicia tar till galopp igen, tror kuskbytet är en enorm fördel och att Örjan får fason på henne, står Princess Wine på tur. Har varit bra länge och senast var det väldigt tufft emot. Står på tur och har form och läge! Låser på dessa! I tredje tar jag bästa hästen men då den har varit förkyld och stått över lite KAN den mer formtoppade Super Karma slå till. En finne med staket på bakspår? Njaaa... Får bli reserv. Går fullt ut på Travtjänsten, som har TOPPFORM, i fjärde! Ingen annan kommentar eller motivering.... Nectarine spets och slut? Kanske? Spicey kan sätta käppar i hjulet från start men Nectarine kan även vinna från dödens. Kan för mitt liv inte släppa Victoria Sisus spurt sist och när det nu är 2140 så kan det kanske bara vissla till ute vid staketet igen och då vill i alla fall inte jag stå och se på till OFATTBARA 2%!!? SÅG SPELARNA INTE LOPPET SIST??? 7 G.K.Signatur var såååååå nära att åka med till 4% men avstod till slut. Tufft vinna på Valla för den hästen men startsnabb och toppform och det står helt klart att den är kraftigt understreckad!
I sista tar jag många och hoppas på någon med värde i.... Jackpot Brodde fortfarande lite understreckad på 34% och Vector Du Ling på 16%....? Hallå!!!? YANANTIN BOKO var en av omgångens snackisar sist! Fungerade inte barfota då och återigen kollektiv kollaps! Tänk vilket dåligt minne vissa har.... 2% ikväll är ett SKÄMT! BÄSTA VÄRDET I HELA OMGÅNGEN! PASS UPP säger jag bara! Skorna på igen och det är inga gulddivisionare direkt där framme.....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten: AbbeAce (+1)
|