Visa ett inlägg
Gammal 2011-11-04, 16:03   #347
Grnvit

Grnvits avatar

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 3531

Ishockey 14/15
Stats: 245 - 251 - 57
ROI: 107.00%
Vinstprocent: 49.40%

Standard

I och med Pinnacles Dynamiska linor och låga limits sänks oddsen på spelen snabbt och det är omöjligt för er som ryggar att få samma odds som mig. Oftast sänks t.o.m linorna och gör det till ett nästan helt annorlunda spel på sätt och vis.
Det är slöseri med tid att reka mina spel på pinnacle och det är onödigt att lägga ut spelen i dagboken eftersom det är svårt för er att rygga spelen.

Istället har jag planer på att försöka att rekommendera spel på spelbolag som inte har dessa dynamiska odds och inte sänks lika snabbt. Bolag som exempelvis Expekt, Betsson och Unibet. Visst blir det svårare att hitta värde, men det är väl trevligt med en tuff utmaning!
Det är alltid extra roligt om någon annan kan ha nytta av tiden man lägger ner!

Kan inte tänka mig att det blir många spel per omgång. Ska kika runt lite nu och se ifall jag hittar någon rekommendation för morgondagen.

Vi får se om jag bokför rekommendationerna. Jag själv kommer dock inte spela dessa spel, men de kommer oftast vara snarlika spelen som jag lägger på Pinnacle.

Detta är vad jag har tänkt i alla fall.. Utgår från att det finns intresse från några håll?

Till er som vill försöka rygga spelen på Pinnacle så fortsätter jag bokföra som vanligt i Grön Elitserie-sheetet som ni kan hitta under min avatar

Twitter:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Grnvit den 2011-11-04 klockan 16:06.
Grnvit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat