Ogiltigt spel-ID: 598323
Växjö är ett av ligans bästa bortalag. SAIK har efter ett par förluster nu vunnit 2 raka, men inte imponerat på mig. Man hade väldiga problem mot AIK och spelade senast jämnt mot Timrå. 3 ggr pengarna är bra!
Ogiltigt spel-ID: 598327
2 lag med bra form. HV brukar dock ha problem mot Brynäs som varit bra på bortaplan i år!
Ogiltigt spel-ID: 598317
Betis började säsongen bra men har nu 6 raka förluster. Man har skador på en del offensiva spelare och har bara gjort 2 mål på på dessa 6 senaste.
Skadeläget i Malaga ser bättre ut och man är i grunden ett bättre lag än Betis. Med alla fina värvningar man gjort innan säsongen så ska laget kunna ta en top 6 plats. Detta ska man ta!
Ogiltigt spel-ID: 599555
Ja, jag måste spela Modo igen. Har spelat på dom på många bortamatcher och dom är ofta med i matcherna men lyckas sällan få med sig några poäng. Idag mot Färjestad ska det lossna!
Ogiltigt spel-ID: 599569
Timrå har förlorat 4 av 5 senaste men man har varit med i alla matcherna och borde kanske tagit några fler poäng. Man gjorde senast en bra match mot SAIk och snart borde man få med sig poängen. Nu möter man djurgården som också har det tufft så jag tror det här kommer att bli en jämn match. Timrå vann 2 av 3 matcher borta mot Djurgården ifjol!
Ogiltigt spel-ID: 599579
Man möttes 5 gånger ifjol och det blev aldrig mer än 3(!) mål i en och samma match. Årets hittills enda möte slutade 1-0.
Ett plus att Gustavsson står för Luleå. Håller dock ner insatsen lite då Tärnström och nemeth mest troligt saknas och då Fasths form är sådär. Denna ska dock hur som helst bli målsnål!
Lycka till idag!