Visa ett inlägg
Gammal 2011-11-07, 18:43   #2
donkyklonk

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 3925
Standard

Efter 7an på VM tipset i helgen var dEt med ovanligt stort intresse startlistorna granskades

Tycker omgången ser svår ut. Många öppna lopp och som du säger är det en del hästar som saknar vila. Med samma argument som du har med saston kommer jag spika Joker Stursk, stenklar från spets! Värsta konkurrenterna har även fått dåliga spår.

Avd1: väldigt öppet. Zapados hojt spetsar i släpper till jasperlane kanske? Har dock en känsla att det inte kommer bli så enkelt. Kommer använda många VM streck.

Avd2: JOKERN!

Avd3: lås bästa hästen o spets är min spontana plan. Iceland(antar rätt mössa i en guld final) samt Marre som jag inte våga lämna utanför ännu

Avd4: spik Disco ae. Hoppas att täta starter inte är ett problem och lär bli en chansspik. Mest rutinerad och gått mkt bra mot bättre motstånd. Tror han är klassen bättre än övriga. Lär väl bli dödens men tror han löser det! Bakom är det löjligt öppet och streckkrävande.

Avd5: Spontan tanke är att det skräller. Kilo Face intressant och första häst, men inte att lita på.

Avd6: inte helt säker på saston. Kortare distans och tappar i start. Varnar för 1 och 8 främst.

Avd7: kan bli lås bästa hästen i spets. Inte analyserat så mycket, men håller inte Annicka upp? Sen Olivia lavec jagar jag varje gång. Dödens igår, tog ner ledaren men precis nerspurtad av smygkörd. Rädd för att det är lite kort vila, men vågar nog inte plocka bort.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AbbeAce (+1), Stekel (+3)
donkyklonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat