Nu har jag varit medlem en månad här på Sharps och tänkte pröva på en speldagbok. Hoppas man kan ge tillbaka några bra spel som tack för alla fantastiska rekar/speardshett som man följt den senaste tiden.
80 tallist som är uppvuxen med pling i rutan (Tipslördag/Tipsextra) spelade stryktips med farmor redan som 10 åring. för att sdan börja slänga in 10 kronors långenbongar ( sexlingar) i 15 års åldern. Gick vidare till att trav men även att öppna mina första internetkonton i början av 2000 talet (lagom till vm 2002) Runt 2005 började pokerkariären och precis som för många andra gick det riktigt bra ( första åren va det nästan svårt att inte vinna ) i början och drömmen som pokerproffs infann sig. Dock så utvecklades inte mina pokerkunskaper i samma takt som kvaliten på spelet höjdes. Och nuförtiden spelar jag endast poker några gånger per år ( SM och liknanden onlineturneringar)
Bettingen har dock alltid varit min "stora" grej. spelar nästan bara på fotboll, det enda jag iaf tror att jag kan en del om. Dock ryggar jag gärna andra sporter, när jag hittar någon duktig "rekare"
Mina bästa spelupplevelser ( hitills

)
Poker SM i Tallin ( Spelade dåliigt men ändå en upplevelse för livet )
2st 13 rättare på stryket.
3 st vinster i expekts tipstävlingar vilket renderat i tre fotbollsresor till london , där höjdpunkten var när man fick spela en "ploj" match på "The Den" mot fotbollsprofiler som bla G. Strömberg, P Kåmark . Fredde Bobic.
Imorgon kommer min första rek.