Visa ett inlägg
Gammal 2011-11-10, 16:01   #2
Torshavn

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 166

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

2011-11-10 Gabon - Brasilien (Landskamp)

Datum: 2011-11-10
Tid: 15:48
Sport: Fotboll
Land: Annat
Liga: Landskamp
Match: Gabon - Brasilien
Period: ft

Spel: Brasilien
Insats: 50.00
Odds: 1.90
Bolag: Ladbrokes

Motivering:
Sådär, då var det dags för min första rek här på sidan.

Brasiliens trupp till dagens match ser ut som följande:

Goalkeepers: Neto (Fiorentina/ITA), Diego Alves (Valencia/ESP)
Defenders: Adriano (Barcelona/ESP), Alex Sandro (Porto/POR), Daniel Alves (Barcelona/ESP), David Luiz (Chelsea/ENG), Fabio (Manchester United/ENG), Luisao (Benfica/POR), Thiago Silva (AC Milan/ITA)
Midfielders: Bruno Cesar (Benfica/POR), Dudu (Dinamo Kiev/UKR), Elias (Sporting Lisbon/POR), Fernandinho (Shakhtar Donestsk/UKR), Hernanes (Lazio/ITA), Lucas Leiva (Liverpool/ENG), Luiz Gustavo (Bayern Munich/GER), Sandro (Tottenham/ENG), Willian (Shakhtar Donestsk/UKR)
Strikers: Hulk (Porto/POR), Jonas (Valencia/ESP), Kleber (Porto/POR)

Man kommer alltså med en stark trupp och man ska möta Gabon. Jag tror att matchen kan bli en ganska tillknäppt historia. Brasilien lär väl inte vara 100 % motiverade för denna match, samtidigt som Gabon inte kommer att kunna hota framåt.

Vare sig Brasilien spelar på topp eller inte, så kommer man vinna med minst två mål här idag. Man har så pass bra spelare så det ska bara sitta. Det finns inte på kartan, enligt mig, att Gabon kan stå emot tillräckligt bra mot detta Brasilien.

Jag spelar Brasilien -1 till 1.90 cirka.

Efter lite problem med att få upp reken, så blir det en något stressartat rek, blir en bättre nästa gång.

Lycka till ni som ryggar.

/Torshavn
Torshavn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat