Visa ett inlägg
Gammal 2011-11-12, 10:48   #37
Maijadona
 
Maijadonas avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Ort: Strömstad
Inlägg: 2 166
Sharp$: 1013

Maijadona sponsorpodden
Stats: 151 - 154 - 5
ROI: 131.70%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Hyfsatt rätt ute igår, halva insatsen tillbaka på bosnien matchen. Var rädd för 0-0 och farhågorna besannades tyvärr... Var även orolig för 0-0 i Irland matchen men där va det iinget snack om saken . även om det inte blev något mål på hörna så visade det sig att min spådom om nick mål sann iaf.

Nu ska jag sätta mig ner och fila på dagens spel innan jag går ner på fotbollsplanen och lira lite med barnen mina.


En tiltad upplevelse igår: Var ute med några kompisar och slog runt igår. Halv två ringer min fru och säger att jag måste komma hem, Varför det frågar jag ??? Jo för att en av mina kompsar som jag va ute med hade hoppat in i en taxi och åkt hem till mig och börjat spy ner hela nerevåningen . Frun och barnen hade låst in sig uppe i sovrummet När jag väl kommer hem hittar jag kompisen endast iklädd kallsonger liggandes på vardagsrumsgolvet i sina egna spyor ( skall tilläggas att han är en riktig koloss på närmare 170 kilo)

Hoppas ni andra hade en lite mindre dramatisk kväll
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
handiquack (+50), Soap (+1), Soap (+2), Soap (+3), Shell Peppe (+5), Wagner (+6), performance (+2)

Senast redigerad av Maijadona den 2011-11-12 klockan 20:05.
Maijadona är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat