England - Sverige - Under 2,5 mål - 6 units
Odds: 1,80 (Bwin)
Resultat: 1-0
Återigen är det dags för ett underspel för min del. Jag kan tänka mig att matchbilden mellan England och Sverige blir något avslagen, träningsmatcher brukar faktiskt bli så. England försöker, trots sin förmåga att vara otroligt statistika, att styra spelet och öppna upp Sverige, som kommer att ligga lågt idag.
Jag har väldigt svårt att se att det skulle bli tre mål i den här matchen. Visst, det kan hända oförutsägbara saker vid underspel, men jag måste bara spela på det här, trots allt. Sverige är inte direkt kända för att göra jättemånga mål, heller inte för att släppa till jättemycket för den delen (även om försvaret blivit något sämre på sistone, anser jag).
Det är avspark 21:00, och Sverige ställer upp med följande elva:
Andreas Isaksson — Mikael Lustig, Olof Mellberg, Daniel Majstorovic, Martin Olsson — Pontus Wernbloom, Kim Källström — Rasmus Elm, Johan Elmander, Sebastian Larsson — Zlatan Ibrahimovic
Kan inte hitta någon officiell England elva, men är rätt säker på att det kommer roteras friskt från Capello. Dock lär det inte spela någon jättestor roll vad för elva England, eller Sverige för den delen, matchbilden kommer inte skilja sig jättemycket på grund av någon enskild spelare.
Som sagt, jag har svårt att se att det skall bli tre mål i den här matchen, och spelar därför sex units på under 2,5 mål till 1,80 hos Bwin.
Lycka till!
/Torshavn
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av Torshavn den 2011-11-16 klockan 09:39.
|