Visa ett inlägg
Gammal 2011-11-16, 08:46   #53
geson
 
gesons avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Ort: Uppsala
Inlägg: 82
Sharp$: 900


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Bet365 är ett riktigt skämtbolag,blev strypt 2007 och brukar ibland fråga om de kan se över om de kan höja mitt insatstak.Pratade med chatten i helgen och som vanligt visste han ej varför de strypt mig men skulle se över det och återkomma.(standardsvar mao).

SVAR 1:
Hej Kjell,

Vi skriver till dig angående din fråga om spelbegränsningar hos bet365.
Våra oddssättare har granskat ditt spelkonto som du efterfrågade. Tyvärr kan vi inte göra några ändringar vad gäller ditt spelkonto. Vi granskar dock våra kunders spelkonton med jämna mellanrum och ändringar kan komma att genomföras i framtiden.
Det belopp som erbjuds beror på evenemangets natur samt våra oddssättares bedömningar. Vi ber om ursäkt för att de spelbegränsningar som vi erbjuder ibland är lägre än vad du önskar.


Vänliga hälsningar
PXXXX X

JAG mailar tbax:

Hej igen

"lägre än vad jag önskar"?? 1.8EURO/parlay som max är den risk era oddsättare vågar ta på mina spel? Och ni fick väl nån utmärkelse som ett av de bästa spelbolagen för ett tag sedan? Vilket jävla skämt!
Den förklaring du ger är den jag fått nu i 3-4år när jag pratar med er,kan man få en rimlig förklaring istället?

Mvh

Kjell X

SVAR 2:
Hej Kjell,

Vi skriver till dig angående din fråga om spelbegränsningar hos bet365.
Våra oddssättare har granskat ditt spelkonto som du efterfrågade.
Tyvärr kan vi inte göra några ändringar vad gäller ditt spelkonto. Vi granskar dock våra kunders spelkonton med jämna mellanrum och ändringar kan komma att genomföras i framtiden.
Det belopp som erbjuds beror på evenemangets natur samt våra oddssättares bedömningar. Vi ber om ursäkt för att de spelbegränsningar som vi erbjuder ibland är lägre än vad du önskar.


vänliga hälsningar
HXXXX X

En riktigt engegerad kundtjänst verkar dom ha..NOT! Kan det vara så att dom snappar upp politiker till kundtjänsten?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Soap (+1)
geson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat