Konstig speldag igår. Tycker mitt spel på Montenegro var riktigt bra även om det inte gick in. Montenegros andra halvlek var otroligt bra men det misslyckades att göra mål trots lägen som min gamla rullstolsbundna mormor hade tryckt in i mål. Så jag får gratullera Peter Cech , nej jag menar Tjeckien till EM platsen ( Där jag hoppas att de får möta Sverige , ser Tjeckien som turneringens sämsta lag)
Lite kul kuriosa är att Erik Niva idag skriver "Tjeckien har sitt mest glanslösa landslag på länge. Det är fortfarande Cech och Rosicky som är stöttepelarna, och även om en ny generation har brutit sig in underifrån saknas den indivduella kvaliteten" Tycker detta påminner om det jag skrev i gårdagens rek ;-) Inga likheter i övrigt. Niva kan ju tex både stava och besitter en hel del gramatik kunskap :-)
Mitt Livespel på argentina var i gengäld ett riktigt dåligt spel ( trots att det gick in ) En extremt dålig match. Jag/Argentina kan bara tacka Colombias taffliga försvarsspel för att Argentina/Jag vann . Vilket uselt tempo , matchen igenom. Dock är det svårt att motstå oddsen som bjöds på argentina . de hade ju trots allt Messi med company på plan och Colombia saknade Falcao.
Argentina till DnB 9 i odds är det inte ofta man ser och går ju inte att hoppa över med tanke på att några av min dotters första ord var Maradona och Messi.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|