Visa ett inlägg
Gammal 2011-11-16, 12:34   #1
Maverick
Banned

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 11

Skidskytte 12/13
Stats: 24 - 48 - 0
ROI: 84.05%
Vinstprocent: 33.33%

Standard

Maverick - At your service

Uttråkad och slö så startar jag en dagbok utan några som helst garantier på hur länge den kommer uppdateras. Garantier utlovas dock vad gäller bra spel, men själva inriktningen och allt övrigt väljer ni nyfikna läsare. Klarar jag då att leva upp till kraven med bra spel om jag inte själv får styra skutan som jag vill? Självklart fixar jag biffen till söndagen.

Vad är villkoren då? Vi startar med 1000 svenska kronor så att alla (?) ska kunna ha möjligheten att rygga fullt ut. Vi slipper även debatter ifall spelen är fake eller inte. Inga bets på 16 000 här, vad gäller damhockey i Indonesien

Jag kommer (i stort sett) slaviskt att följa vad läsarna ber mig om. Undantaget för idiotiska saker. Så nu har en värld öppnat sig fullständigt där jag inte längre har full kontroll över den här tusenlappen men likväl kommer den öka.

Så nu väntar jag bara på mitt nästa inlägg som kommer efter någon annans första inlägg. Frågor om hur den är tänkt att fungera undanbedes då den kommer fungera som ni kräver i största möjliga mån. Har jag själv någon tanke om detta? Nej, men nu kör vi så får vi se var vi hamnar.
Maverick är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat