Visa ett inlägg
Gammal 2011-11-16, 13:06   #5
donkyklonk

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 3903
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Du har rätt i att Kadetten vann pliktskyldigast senast men du måste ta hänsyn till hur han brukar vara, lite trög av sig och vinner sällan med mer än en längd. Men i sak har du rätt, det är mycket tuffare nu. Lär ju inte vara lika formtoppad som senast heller, bara 150k för vinst här. Själv är jag överraskad över hur fort folk glömmer och rankar ner en häst efter att det inte blir seger, One Too Many har bara förlorat två felfria lopp (tvåa bakom Raja i Kriteriet och tvåa bakom "första Åke/första barfota-häst" senast efter låång vila). 4,25 i vinnarodds på b365 taget, instaspel!

Ser också att dubbel.se är inne på samma spår som jag:
Jag tycker också One Too many är riktigt bra, men tycker dock inte den är bortglömd utan streckad korrekt. Örjan med bakspår, "bara" 150k till vinnaren som du säger, finns viktigare lopp även för detta djur. Jag har Örjans styrning med Marre i huvudet och tror det blir något liknande här. Tror inte att han kommer gå fram i dödens eller något liknande. Men såklart chans om det blir körning. Däremot tror jag de kan sno loppet i spets med amoru boko. Jag kommer köra utgång Amoru och fylla på med harald, one to many, kadett samt global money bakom, eftersom formen det finns lite frågetecken på Amoru med form.
donkyklonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat