Då jag ska följa era regler strikt i största möjliga mån är det bara upp på hästen. Oavsett om värde finns eller inte kommer jag hitta spel som sagt. Då får värdet ligga i min kristallkula och det får bli att hitta vinnare. Ishockey är verkligen inte mitt gebit men det får gå ändå. Dock kommer jag ej ge mig in i kinesisk damfotboll för det kan jag nada om. Men ishockey ska det väl gå att klämma fram de bästa spelen åtminstone.
Första tre spelen är elitserien i ishockey, ett av spelen mellan Djurgården och Färjestad samt är det 5% av tusenlappen samt odds över 2.30 på samtliga. Nu kör vi.
Ogiltigt spel-ID: 616693
Efter 0-5 mot AIK senast så tror jag det blir andra bullar i kväll, förslagsvis med kanel. Även om vissa fåntrattar spekulerar i att DIF vill förlora för att bli av med Hardy så funkar inte tävlingsmänniskor så. Hedern är för stor om inte pengar finns att tjäna på annat håll. Det kommer bli åka av från början och 2-0 efter en period räcker för att sen hålla undan med nöd och näppe.
Ogiltigt spel-ID: 616687
Brynäs är effektiva i PP och ett lag som oftast inte gnetar till sig 2-1 eller förlorar med 2-3. Skellefteå känns då tråkigare men Brynäs kan samtidigt klappa ihop och då kommer det till sist gå hål på nätet - kanske 40 i odds kan vi hitta där? Känns som att det är 50/50 om de ska över linan eller inte. PP får hjälpa till här även om hemmalaget har bra killing och inte sitter på andra sidan allt för ofta.
Ogiltigt spel-ID: 616684
Brynäs kan vinna med 6-2 samtidigt som det kan bli förlust med 5-1 så odds över 3.00 gör att man vill granska det mer noggrant och här finner jag värde faktiskt - även om mina värde inom ishockey inte betyder värde rent reellt. Dock har det droppat från 3.72 men vi kliver in medan hissen är på väg till rätt våning åtminstone.