En första liten snabb uppdatering. Det suger verkligen just nu. Väljer ju udda antal mål istället för Ö2 som egentligen hade varit ett bättre spel, åtminstone med facit i hand men även med lite eftertanke. Ville gardera in tråkiga 1-0 segrar och om vi får push på 2 mål eller förlorar kändes lite som skit samma. I 88e minuten gör hemmalaget 1-2 och man blir glad, men nog fasiken ska det petas in ytterligare ett mål i matchen, och då går spelet rent åt skogen medan ö2 hade varit vinnande. Oflyt och dumhet i samförstånd är ingen bra kombination.
Rangersmatchen ser bra ut och AIK lever iaf. Vi får se hur dagen slutar. Mitt privata spel med över 4.5 mål i schalkematchen ser sådär ut, det är nästan det viktigaste på hela dagen att det dunkas in några baljor till i den matchen.
EDIT:
Rangers satt ju fint med min analys - som jag förutsätter stämmer med matchbilden även om jag inte sett matchen. Totalt med spelen är det ju hyfsat även om jag hade hoppats på lite bättre resultat, men det är så få spel att en bra eller dålig dag gör att det svänger enormt. Har även delat in spelen i fotboll, ishockey samt parlay. Men jag ser fram emot fler utmaningar för att få allt grönt, även om det känns tufft - dock ska totalen vara grön med hyfsat roi.
Kommer även starta upp en dagbok där jag behandlar spel som jag anser har bra värde - vilket är enklare när jag väljer fritt. Det har gått fint med mina spel under hösten och jag hoppas inte en dagbok får det hela att falla utan att jag väljer med samma förnuft som tidigare även om det blir en ny aspekt att väga in.
I går hade jag som jag skrev en usel dag men solen har sin sätt att komma fram likväl. Trodde nämligen att Mullsjö mot Linköping spelades i dag men ack så fel jag hade. Ett finfint odds på 2.25 på Linköping hade ramlat in i kassakon i går och dagen slutade på plus.
Men ge mig nya utmaningar så jag har lite att kämpa med vid sidan av min andra dagbok som kommer upp inom kort.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten: Majo (+5)
Senast redigerad av Maverick den 2011-11-19 klockan 17:56.
|